Κριτήρια αναζήτησης: Cultural products
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Cultural products Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of digital communication in the field of Cultural Events; Promotion of a place cultural character and its portrayal with the use of Digital Technology. Case Study of Leros island. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Ζαπή, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το νησί της Λέρου συνιστά έναν τόπο με έντονη ιστορία και ιδιαίτερο πολιτιστικό ενδιαφέρον. Η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού, της ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής του αλλά και των κτιριακών εγκαταστάσεων, όπως έμειναν μετά τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, συνιστούν το επίκεντρο μιας αναπτυξιακής προοπτικής για το νησί. Η Λέρος μπορεί στο μέλλον να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Communication Policy of Museums through their Shops, case study of the Acropolis Museum Shops» [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Μελικίδου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Όπως για κάθε οργανισμό, έτσι και για έναν πολιτιστικό οργανισμό, η εικόνα που δημιουργεί και προβάλει είναι πολύ σημαντική για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή του. Η επικοινωνία με το κοινό του είναι απαραίτητη για να καθιερώσει την ταυτότητα του και να προβάλει τις δράσεις του. Η επικοινωνία είναι μια σύνθετη διαδικασία και κατά τη διάρκειά της λαμβάνουν μέρος πολλοί παράγοντες, οι οποίοι τη δια...