Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Cultural Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategy and Cultural Tourism: Cultural Routes as a Mainspring of Sustainable Development & Smart Specialization for the Region of Magnisia and Northern Sporades [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Καρμίρη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του βασικού διπόλου: πολιτισμός - τουρισμός. Επιχειρεί να επισημάνει πως οι πολιτιστικές διαδρομές, ως βασικό εργαλείο ανάδειξης του πολιτιστικού τουρισμού, συνεισφέρουν στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη των περιοχών. Εστιάζει στην έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής και του πολιτιστικού μάρκετινγκ μέσω των οποίων επιτυγχάνεται μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
New media and digital applications in the service of communication strategy for cultural audiences development. A case study of municipal and regional theatres in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Θωμά, Λυδία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η συμβολή των νέων μέσων της ψηφιακής τεχνολογίας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επικοινωνιακού προγραμματισμού αποδεικνύεται ουσιαστικός αρωγός στην προσπάθεια των πολιτιστικών οργανισμών να επιτύχουν τους τιθέμενους στόχους της προβολής και της επικοινωνίας τους με το κοινό, τόσο για τη διατήρηση του υπάρχοντος κοινού, όσο και για την αύξηση της προσέλκυσης νέου. Η βιβλιογραφική και η διαδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Management & Marketing in specialized Museums in the info-communication postmodern era: Museums of Illusions internationally and in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Λυριτζή, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά την πολιτιστική διαχείριση και το πολιτιστικό μάρκετινγκ σε εξειδικευμένα μουσεία στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής μετανεωτερικότητας και συγκεκριμένα σε μουσεία οπτικών ψευδαισθήσεων στο εξωτερικό και την Ελλάδα. Ειδικότερα, μελετά προσεχτικά τη βιβλιογραφία, ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση, καθώς επίσης και τις διαδικτυακές πηγές, που αναφέρονται αρχικώς στην έννοια του μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Public/Municipal libraries in the age of «Mediatization»: a comparative study of the home Websites of Veria public library and Levadia” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΨΑΡΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη:
Δεδομένου του ότι, η ολοένα αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου από τις βιβλιοθήκες του 21ου αιώνα προσφέρει νέες δυνατότητες προβολής των δραστηριοτήτων και προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού, ο βασικός στόχος της Διπλωματικής εργασίας αναφέρεται στη διερεύνηση του βαθμού στον οποίο οι δημόσιες/δημοτικές βιβλιοθήκες, αξιοποιούν τις υπάρχουσες ψηφιακές δυνατότητες στο πλαίσιο της επικοινωνιακ...