Κριτήρια αναζήτησης: Cryptocurrencies, intention to use, factors affecting consumer behavior, personality traits
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Cryptocurrencies, intention to use, factors affecting consumer behavior, personality traits Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Παραγόντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση κρυπτονομισμάτων [Ελληνική] Ημερομηνία: 07-09-2024 Συγγραφέας: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): On 2008, Satoshi Nakamoto introduced the first digital currency; ever since cryptocurrencies have been gradually adopted by consumers who demanded a flexible,  convenient, and time-efficient transaction of payments. As the adoption of digital currencies from early adopters gradually increased, consumers’ perceptions related to cryptocurrencies have dramatically changed over the past years, wi...