Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Cryptocurrencies, intention to use, factors affecting consumer behavior, personality traits
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Παραγόντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση κρυπτονομισμάτων [Ελληνική]
Ημερομηνία:
07-09-2024
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): On 2008, Satoshi Nakamoto introduced the first digital currency; ever since cryptocurrencies have been gradually adopted by consumers who demanded a flexible, convenient, and time-efficient transaction of payments. As the adoption of digital currencies from early adopters gradually increased, consumers’ perceptions related to cryptocurrencies have dramatically changed over the past years, wi...