Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Cruise
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
CRUISE TOURISM IN GREECE AND THE PROSPECTS DEVELOPMENT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Ζουρελίδης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός κρουαζιέρας είναι πολύ σημαντικός για την Ελλάδα για μια αειφόρο και βιώσιμη ανάπτυξη με κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό. Τα λιμάνια μας ιδίως του Πειραιά αλλά και όχι μόνο θέλουν και άλλες υποδομές που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη του Τουρισμού Κρουαζιέρας στην διεθνή – παγκόσμια ανάδειξη της χώρας μας.
Ωστόσο λόγω της ξαφνικής διακοπής της κρουαζιέρας από την πανδημία covid-19 , π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cruise sector in Adriatic / Ionian region: An innovative business model of Katakolo cruise port for a sustainable growth [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-05-2018 [2018-05-20]
ΚΑΤΗΦΟΡΗ, ΓΛΥΚΕΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The study is being conducted with the main purpose to examine how a cruise port as Katakolo will become more competitive, in cruise sector, by improving its attractiveness to potential users? The establishment of a strategic direction for the port of Katakolo as a cruise port and the development of a new business model, using innovative approaches and applications for its operation and management...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών λιμένων στην κρουαζιέρα: Ανάλυση απόψεων των φορέων ενδιαφέροντος [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Evaluation of port cruise services has been mainly studied in reference to homeports. This dissertation reports stakeholders’ perceptions aiming at the identification of the value-adding attributes that characterize ports of call. Towards this aim a questionnaire with 29 attributes, classified into nine general categories, is used for the identification of the contribution to total created value. ...