Κριτήρια αναζήτησης: Crowdfunding
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Crowdfunding Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The importance of crowdfunding as a catalyst to communication and funding of museums. Designing a crowdfunding campaign for the Museum of Folk Art and Tradition, Angeliki Hatzimichali. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Καρύδη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί σήμερα, περισσότερο από ποτέ, έχουν ανάγκη τους εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης και ανάπτυξης. Στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης, που παρουσιάζεται στην Ελλάδα, πλήττεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και ο πολιτισμός ως δευτερεύον αγαθό. Το crowdfunding, είναι μία πρακτική εναλλακτικής χρηματοδότησης, η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος, με αλματώδεις ρυθμούς και πολύ ευοίωνα ...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Καρτσάνα, Ευθαλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η ραγδαία εξάπλωση της τεχνολογίας μετασχημάτισαν τις σχέσεις κοινωνίας και επιχειρήσεων. Η κοινωνική και ηθική επίδοση αποτελεί σημαντικό κριτήριο για την επιλογή των επιχειρήσεων από τους καταναλωτές. Για το λόγο αυτό, στις περισσότερες επιχειρήσεις, η στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας που ενισχύε...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Μπαζούκας, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Μια νέα, καινοτόμα μέθοδο χρηματοδότησης επιχειρήσεων εδραιώνεται στο παγκόσμιο χρηματοοικονομικό γίγνεσθαι, ως απόρροια της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008. Έκτοτε το τραπεζικό σύστημα αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις οικονομικές ανάγκες των επιχειρήσεων, λόγω της περιορισμένης ρευστότητας του αλλά και του επικαιροποιημένου πλαισίου παροχής δανείων, που υιοθέτησαν οι αρμόδιες διαχειριστικέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Corporate sponsorship and crowdfunding as methods of funding Cultural Institutions. National Bank sponsorship program focused on culture [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-05-2019 [2019-05-11] Συγγραφέας: Καλομοίρης, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τη σημασία της εταιρικής χορηγίας και του crowdfunding ως μορφές χρηματοδότησης των πολιτιστικών οργανισμών. Ξεκινώντας με την έννοια της χορηγίας, εξετάζεται το ιστορικό και νομοθετικό πλαίσιο του θεσμού της χορηγίας ως μορφή χρηματοδότησης, αλλά και γίνεται αναφορά σε νέους τρόπους χρηματοδότησης, το crowdfunding. Αναλύεται ο ρόλος των εταιρειών/επιχειρήσεων προς ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Crowdfunding: The dynamics of online financing in times of financial crisis [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Ανδρεαδάκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Το crowdfunding είναι ηλεκτρονική μορφή χρηματοδότησης που δίνει τη δυνατότητα στους δανειολήπτες και τους δανειστές να πραγματοποιούν απευθείας συναλλαγές μέσω του διαδικτύου χωρίς τη χρήση τραπεζών ή άλλων χρηματοπιστωτικών διαμεσολαβητών. Μια σειρά παραγόντων είναι πιθανό να επηρεάσει την πρόθεση των ατόμων να αναζητήσουν χρηματοδότηση ή δανεισμό μέσω διαδικτυακών επιλογών. Η πρόθεση αυτή σε πε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Dynamic (micro)funding in the middle of the economic crisis. [about:crowdfunding] Evolution of an alternative type of funding to a modern tool of initiative boosting [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Γουδέλης, Νεκτάριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η πρόσφατη παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008 (και από το 2010 μέχρι σήμερα στη χώρα μας, με επιστέγασμα τους κεφαλαιακούς ελέγχους από το 2015), είχε πολλαπλές συνέπειες σε κάθε επίπεδο της καθημερινής μας ζωής. Από τις σημαντικότερες ήταν ότι επηρεάστηκαν επί τα χείρω η απασχόληση αλλά και η πρόσβαση των επιχειρήσεων σε χρηματοδότηση. Οι συνέπειες ήταν τραγικές για τις νεοφυείς επιχειρήσεις και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Alternative funding of the academic libraries from the crowd The case of the Library & Information Center of the University of Macedonia [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Βοζανά, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι εξελίξεις στο τεχνολογικό, εκπαιδευτικό, πολιτικό και οικονομικό τοπίο οδήγησε αναπόφευκτα στην αμφισβήτηση της αξίας και της ποιότητας τόσο των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων όσο και των βιβλιοθηκών τους, γεγονός που είχε άμεσο αντίκτυπο στη χρηματοδότησή τους από τους κυβερνητικούς φορείς εν μέσω οικονομικής κρίσης. Οι αποστολές, τα οράματα και η διαχείριση των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών προσαρμόζονται σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Direct Impact of Brexit on Entrepreneurship in the United Kingdom and the European Union: The Case of Equity-Based Crowdfunding [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2017 [2017-09-22] Συγγραφέας: Κουλούρη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study has the objective to assess the impact of the decision of the United Kingdom to leave the European Union, after the Referendum that was held on 23-6-2016 (the "Brexit" Referendum), on entrepreneurship, through a case study on the Equity Crowdfunding Industry. The First Chapter presents the evolution of FINTECH in general and ALTFIN in particular, with emphasis to Equity-Based Crowdfund...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Crowdfunding, an alternative way of raising capital. An exploratory study about how investors perceive project's quality and what finally motivates them to fund. [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2017 [2017-09-03] Συγγραφέας: Νάνος, Λέανδρος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Several innovative ways of raising capital have emerged through the years. Crowdfunding is considered one of the most popular. Throughout this dissertation we investigate how the crowd in a crowdfunding environment behaves when is called to decide whether to invest on a project or not. We mainly focus on the quality of a campaign and try to identify the determining quality factors for a successful...