Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Covid
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εξέταση των Αντιλήψεων και Προτιμήσεων των Καταναλωτών προς τα Βιολογικά Προϊόντα Διατροφής, μετά την Πάροδο της Έξαρσης της Νόσου Covid στην Ελλάδα: Μια Ολοκληρωμένη Μελέτη με Βάση την Ανάλυση Ερωτηματολογίου. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
17-05-2025
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΑΛΙΑΧΟΒΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Aim of current study, was to study the Post-Covid Consumer Perceptions and Preferences for Organic Food Products in Greece and the factors that affect them. Current research was based on a primary, cross-sectional, quantitative design. Sample was consisted of 122 Greek participants (72 females, 50 males), mainly 25-44 years old, with bachelor or master educational level and annual family net incom...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Management, organization and digital promotion of cultural activities in the post-Covid era. Comparative analysis of three cultural activities in Greece and Spain. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2021 [2021-09-24]
Τσαφίτσα, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού τείνει να πάρει νέες διαστάσεις και μορφή στη σύγχρονη πραγματικότητα έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται από το κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο, έπειτα από τρία χρόνια πανδημίας. Η παρούσα εργασία αποπειράται να μελετήσει τη διαμόρφωση και υλοποίηση της ψηφιακής στρατηγικής στον τομέα του πολιτισμού στη μετά-Covid εποχή, αξιοποιώντας τις ΤΠΕ και με ιδιαίτερο στόχο την ...