Κριτήρια αναζήτησης: Corporate Social Responsibility, Emotions, Appraisals, Arguments Quality, Experiment
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Corporate Social Responsibility, Emotions, Appraisals, Arguments Quality, Experiment Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 09-09-2023 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΟΥΤΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This thesis examines the persuasive effectiveness of corporate social responsibility (CSR) campaigns, with a focus on the role of admiration and disdain in shaping individuals' attitudes and behavior. Through a comprehensive literature review, surveys, and experimental studies, the research explores the multiple roles that admiration and disdain can play in influencing consumers' perceptions of CS...