Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Corporate Social Responsibility, Emotions, Appraisals, Arguments Quality, Experiment
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
09-09-2023
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΟΥΤΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This thesis examines the persuasive effectiveness of corporate social responsibility (CSR) campaigns, with a focus on the role of admiration and disdain in shaping individuals' attitudes and behavior. Through a comprehensive literature review, surveys, and experimental studies, the research explores the multiple roles that admiration and disdain can play in influencing consumers' perceptions of CS...