Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Consumer intent
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors that affect consumers intention to make electronic purchases in Greece: An empirical investigation during the Covid -19 pandemic. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Γουργιώτη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Following the rampant development of the Internet and the consolidation of the social media in our daily life, electronic commerce (e-commerce) has been established one of the most important and profitable business models. Undoubtedly, the covid-19 pandemic situation had a large impact, among others, on the e-commerce industry and the customers’ purchasing intention.
In this dissertation, we will...