Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Consumer Engagement
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εμπειρία των πελατών Ενισχύει την Κερδοφορία της Επιχείρησης: Εξερευνώντας τη δύναμη της Εξατομίκευσης, της Δέσμευσης και της Αφοσίωσης. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
7-9-2024
ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Artificial intelligence (AI) is intelligence demonstrated by machines via mimicking the cognitive functions that humans associate with human ability, such as logical reasoning, and problem-solving. AI has a plethora of applications including electronic commerce, human resources management, marketing, and education. This study aimed on the application on AI in customer experience and to acquire emp...
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως παράγοντας διαχείρισης της εταιρικής φήμης ξενοδοχειακών μονάδων 5*
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media as a factor of Corporate Reputation Management in 5* hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΝΙΑΣΚΟΥ, ΗΛΙΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα Social Μedia έχουν καθιερωθεί ως το πλέον αποδοτικό εργαλείο του Digital Marketing στην τουριστική βιομηχανία, μία βιομηχανία εντάσεως πληροφόρησης, ενώ οι άυλες τουριστικές υπηρεσίες κι η αδυναμία αξιολόγησης τους προ κατανάλωσης, δικαιολογούν τον επηρεασμό των χρηστών από σχόλια και προσωπικές συστάσεις πριν την λήψη των αποφάσεων τους.
Συνεπώς, η ευρεία χρήση τους, τόσο για ενημέρωση...