Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Comparative Analysis of CSR in Telecommunication Industry
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Συγκριτική ανάλυση των πρακτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελληνική Αγορά Τηλεπικοινωνιών [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Kontos, Vasileios
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Social responsibility is the principle that companies as part of the society, they are
responsible for their actions towards it. Being socially responsible it means that the
organization must behave ethically and sensitive toward economic, cultural, social and
environmental issues. Thus, societal marketing refers to all the practices that organizations
employ to serve customers’ and organizati...