Κριτήρια αναζήτησης: Communication strategy of museums
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Communication strategy of museums Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy and action of cultural organizations. Τhe design of the Hepirotic Studies Company with regard to the Folklore Museum of Ioannina Kostas Fronzos. - A modern form of Hepirotic beneficence - [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Ράδου, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία δεν αποτελούν μόνο τους κύριους θεματοφύλακες της παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς αλλά και ένα ζωντανό κύτταρο της σύγχρονης κοινωνίας. Το άνοιγμά τους στο κοινό αναδεικνύει και επιβεβαιώνει τον κοινωφελή τους χαρακτήρα και ταυτόχρονα κρίνεται ως ένας σημαντικός παράγοντας, ο οποίος είναι σε θέση να εξασφαλίσει την αποτελεσματικότητα και τη βιωσιμότητά τους. Η παρούσα εργασία μελετά...