Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Clothing & Footwear
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Marketing on the price elasticity of demand of the consumer goods in the industry of Clothing & Footwear [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Παπαδάκης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In this dissertation, we are going to examine if and how do various Marketing policies (targeted or not, or policies under some specific conditions) affect or not the price elasticity of demand of consumer goods. Our aim is to prove if such a relationship exists, and if so, in which way.
The importance of this proposed work is great since it can provide a better understanding and a deeper knowle...