Κριτήρια αναζήτησης: CRUISE
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: CRUISE Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact that Covid-19 had on the marketing strategy of the cruise lines. Case study: Celestyal Cruises [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: VOLONAKI, THEODORA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τον τελευταίο χρόνο οι εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά ήταν ιδιαίτερα καταιγιστικές τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Η πανδημία του Covid-19 άλλαξε τις ζωές πολλών ανθρώπων ριζικά, πολλοί άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους, εταιρείες έκλεισαν ή ανέστειλαν τη λειτουργία τους καθώς δεν υπήρχε αγοραστικό ενδιαφέρον από πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση ο του...