Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CRUISE
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact that Covid-19 had on the marketing strategy of the cruise lines. Case study: Celestyal Cruises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
VOLONAKI, THEODORA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τον τελευταίο χρόνο οι εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά ήταν ιδιαίτερα καταιγιστικές τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Η πανδημία του Covid-19 άλλαξε τις ζωές πολλών ανθρώπων ριζικά, πολλοί άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους, εταιρείες έκλεισαν ή ανέστειλαν τη λειτουργία τους καθώς δεν υπήρχε αγοραστικό ενδιαφέρον από πελάτες.
Σε αυτό το πλαίσιο δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση ο του...