Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CRM,CUSTOMER SATISFACTION,BANKING SECTOR
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
IMPACT OF CRM PRACTICES IN BANKING SECTOR ON CUSTOMER SATISFACTION [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
RIZOU, ANNA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The effect of several variables of Customer Relationship Management on Customer Satisfaction has been thoroughly investigated in the past.Significant correlations between CRM's parameters like; quality service , employees' behavior, administration of customers problems, customer database administration, physical environment, lately social network interaction and customer satisfaction are demonstra...