Κριτήρια αναζήτησης: CRM,CUSTOMER SATISFACTION,BANKING SECTOR
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: CRM,CUSTOMER SATISFACTION,BANKING SECTOR Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: IMPACT OF CRM PRACTICES IN BANKING SECTOR ON CUSTOMER SATISFACTION [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: RIZOU, ANNA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The effect of several variables of Customer Relationship Management on Customer Satisfaction has been thoroughly investigated in the past.Significant correlations between CRM's parameters like; quality service , employees' behavior, administration of customers problems, customer database administration, physical environment, lately social network interaction and customer satisfaction are demonstra...