Κριτήρια αναζήτησης: CRM,CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT,RETAIL SECTOR
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: CRM,CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT,RETAIL SECTOR Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Διαχείριση πελατειακών σχέσεων στον κλάδο του λιανικού εμπορίου: H περίπτωση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ΑΕ. [Αγγλική] Ημερομηνία: 2016 [2016] Συγγραφέας: ΠΛΑΓΙΑΝΝΑΚΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The objective of this study is to investigate the role of Customer Relation Management (CRM) strategies and techniques in order to improve the operational performance of firms in the retail sector. The research will be based on a single case study of a major supermarket chain. Customer Relation Management (CRM) strategies and techniques used, will be identified and assessed for the effectiveness ...