Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CRM,CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT,RETAIL SECTOR
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Customer Relationship Management in the retail sector: The case of Sklavenitis Supermarkets S.Α.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων στον κλάδο του λιανικού εμπορίου: H περίπτωση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ΑΕ. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
2016 [2016]
ΠΛΑΓΙΑΝΝΑΚΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The objective of this study is to investigate the role of Customer Relation Management (CRM) strategies and techniques in order to improve the operational performance of firms in the retail sector. The research will be based on a single case study of a major supermarket chain. Customer Relation Management (CRM) strategies and techniques used, will be identified and assessed for the effectiveness ...