Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CRM, Loyalty, high-end fashion retailers, marketing tactics
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ποιότητα της διαχείρισης CRM στην ενίσχυση της πιστότητας πελατών σε πολυτελή brand μόδας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
07-09-2024
ΜΑΡΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The goal of this study is to better understand how relationship marketing affects customers' loyalty to high-end fashion retailers by analysing the impact of relationship marketing methods, particularly as they relate to strong customer relationship management (CRM).Finding out how CRM impacts the connection between relationship marketing campaigns and customer loyalty is the main objective.The fu...