Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CE Label
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Ο αντίκτυπος των αντιλήψεων για την ετικέτα και της αντιλαμβανόμενης αξιοπιστίας των ετικετών ποιότητας των οικιακών προϊόντων στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών: Η περίπτωση της σηματοποίησης CE.» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2015 [2015-09-17]
ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The research aim of this dissertation was to investigate the impact of label perceptions and perceived credibility of quality labels at household electric appliances on consumers' purchase intentions focusing on the case of CE marking. In relevance to the above, three are the study’s objectives: 1) quality signals’ impact on consumers’ decision making, 2) to measure the perceived credibility of qu...