Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Business Profitability
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εμπειρία των πελατών Ενισχύει την Κερδοφορία της Επιχείρησης: Εξερευνώντας τη δύναμη της Εξατομίκευσης, της Δέσμευσης και της Αφοσίωσης. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
7-9-2024
ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Artificial intelligence (AI) is intelligence demonstrated by machines via mimicking the cognitive functions that humans associate with human ability, such as logical reasoning, and problem-solving. AI has a plethora of applications including electronic commerce, human resources management, marketing, and education. This study aimed on the application on AI in customer experience and to acquire emp...