Κριτήρια αναζήτησης: Business Administration
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Business Administration Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Διερεύνηση της επίδρασης των Ευφυών Προσωπικών Βοηθών στην αξιολόγηση της επωνυμίας και στις αγοραστικές προθέσεις των διαφορετικών γενών Ελλήνων καταναλωτών για προϊόντα τεχνολογίας [Ελληνική] Ημερομηνία: 7-9-2024 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The dissertation explores the influence of Intelligent Personal Assistants (IPAs) on consumer behavior, using Social Presence Theory and the theoretical model of Youn and Cho as the foundation. It examines the impact of IPA humanized naming on the intention to accept recommendations via the intermediate effect of parasocial interaction. Additionally, the study aims to test the effect of intention ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Business Valuation. The Case Study of Greek Listed Company [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Κομματάς, Χρήστος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is the valuation of a Greek company, listed on the Athens Stock Exchange. For this purpose, it was selected the Sarantis Group. The Group is active in the production and marketing of consumer products, with presence in 10 European countries. It exports to 35 countries and it has a portfolio of more than 80 brands. Sarantis Group is mainly focused on the cosmetics &...