Κριτήρια αναζήτησης: Branding τόπου, Μάρκετινγκ Τόπου, ταυτότητα τόπου, ταυτότητα τόπου, μοντέλο Anholt, Πολιτισμός Ύδρα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Branding τόπου, Μάρκετινγκ Τόπου, ταυτότητα τόπου, ταυτότητα τόπου, μοντέλο Anholt, Πολιτισμός Ύδρα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 24-09-2018 [2018-09-24] Συγγραφέας: Δηλαβέρη, Σταματίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη του πολιτισμού ως εργαλείου χάραξης στρατηγικής brandingγια την ενίσχυση της ανταγωνιστικής ταυτότητας ενός τόπου στο πλαίσιο του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. Ως περίπτωση ανάδειξης αυτού του ρόλου του πολιτισμού επιλέχθηκε το νησί της Ύδρας με την πλούσια ιστορική και πολιτιστική παράδοση. Πιο συγκεκριμένα όμως επιλέχθηκε η πολιτιστική κληρονομι...