Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Brand social media pages
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η επίδραση των online κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά του καταναλωτή [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2016 [2016-05-15]
Machaira, Maria, Μαχαίρα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This study attempts to identify how Greek consumers view Social Media networking sites and brands that use social media. A qualitative study approach was employed with data collected from 411 Greek social media active users.
Results indicate that Greek users look for information & relaxation benefits by using Social Media. Advertising is attractive, however personal experience and peer reviews i...