Κριτήρια αναζήτησης: Brand social media pages
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand social media pages Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η επίδραση των online κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά του καταναλωτή [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2016 [2016-05-15] Συγγραφέας: Machaira, Maria, Μαχαίρα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study attempts to identify how Greek consumers view Social Media networking sites and brands that use social media. A qualitative study approach was employed with data collected from 411 Greek social media active users. Results indicate that Greek users look for information & relaxation benefits by using Social Media. Advertising is attractive, however personal experience and peer reviews i...