Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
B2B Marketing, Employee Advocacy, Brand Development
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ενίσχυση της Παρουσίας του Brand: Αξιοποίηση Στρατηγικών Κοινωνικών Δικτύων και Ενδυνάμωση των Εργαζομένων για Αποτελεσματική Ανάπτυξη του Brand [Ελληνική]
Ημερομηνία:
13-09-2025
ΕΛΕΝΗ ΝΤΟΥΡΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This dissertation investigates how social media strategies and employee advocacy can be effectively used to enhance brand presence in the B2B sector. Using Grill Market—a business supplying professional catering equipment—as the case study, the research examines the role of digital platforms such as Instagram, Facebook, LinkedIn, and TikTok in building awareness, engaging professional audiences, a...