Κριτήρια αναζήτησης: Automotive Industry
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Automotive Industry Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Διερεύνηση των επιπτώσεων εξωγενών συμβάντων στον κλάδο εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα και ποιο συγκεκριμένα της πανδημίας του κοροναϊού και του Ρωσο-Ουκρανικού πολέμου [Ελληνική] Ημερομηνία: 19-05-2024 Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΛΑΔΟΥΚΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The present study dealt with the issue of supply chain in automotive industries and was completed through four chapters. Initially reference was made to the theoretical overview and in general to the automotive industry sector as well as the strategic analysis of the sector. Reference was made to the factors influencing the buying behaviour of buyers as well as the brand image of agencies and empl...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Business Valuation. A Case Study of the Automotive Industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Βατίστας, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The present dissertation examines the concept of business valuation, and it applies this concept in the automotive sector. The selection of the sector is based on the fact that it is one of the sectors that are currently undergoing fundamental transformations. At first, the concept of value and valuation are discussed and the most important and widely used valuation approaches and methods a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Premium Brand Revenue Strategies in the Automotive Industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-06-2016 [2016-06-01] Συγγραφέας: ΜΑΡΤΙΝΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The premium automotive “Βrand Ζ" has grown rapidly in Greece the last 5 years, from a mere 0.7% in 2010 to 2.8% in 2015, amidst a severe crisis in the Greek automotive sector. Much of the brand's success has been based on a small diesel engine that is discontinued and will not be replaced soon, which causes a huge business issue for the brand in Greece. The brand's sales are expected to fall by ar...