Κριτήρια αναζήτησης: Audiences
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Audiences Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Ζιώγας, Χρήστος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η στρατηγική επικοινωνίας είναι μία περίληψη των τάσεων και των τομέων της αγοράς, ώστε ο οργανισμός να ανακαλύψει μια μέθοδο, που θα τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του και τις προκλήσεις της εποχής, προσεγγίζοντας και αναπτύσσοντας το κοινό του. Ο σχεδιασμός της επικοινωνιακής στρατηγικής χωρίζεται σε τρεις φάσεις. Αρχικά ορίζονται οι στόχοι της, με βάση την αποστολή, τα χαρακτηρισ...