Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Audience
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The cultural education of young people through music and methods of attracting the young audience of the Thessaloniki Concert Hall [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Σούρβα, Νικολία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία έχει χωριστεί σε 2 μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Το πρώτο μέρος
αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι, δηλαδή το υπόβαθρο και την υποστηρικτική -
διαθέσιμη βιβλιογραφία προκειμένου να υποστηρίξουμε τα λεγόμενα μας, ακολουθούμενα
από το δεύτερο μέρος και το ερευνητικό κομμάτι που αφορά την μελέτη περίπτωσης με την
οποία θα ασχοληθούμε, δηλαδή το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
New media and digital applications in the service of communication strategy for cultural audiences development. A case study of municipal and regional theatres in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Θωμά, Λυδία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η συμβολή των νέων μέσων της ψηφιακής τεχνολογίας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επικοινωνιακού προγραμματισμού αποδεικνύεται ουσιαστικός αρωγός στην προσπάθεια των πολιτιστικών οργανισμών να επιτύχουν τους τιθέμενους στόχους της προβολής και της επικοινωνίας τους με το κοινό, τόσο για τη διατήρηση του υπάρχοντος κοινού, όσο και για την αύξηση της προσέλκυσης νέου. Η βιβλιογραφική και η διαδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of digital communication media and their contribution to the cultural marketing of festivals. A comparative analysis of Athens Digital Arts Festival and Athens International Film Festival "Opening Nights" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Λυκομήτρου, Ποσούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματεύεται ζητήματα που αφορούν στις αρχές του πολιτιστικού μάρκετινγκ των φεστιβάλ με κύρια στόχευση την ανάλυση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας, τον τρόπο αξιοποίησής τους, την χρήση των σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας και την προώθηση του πολιτιστικού αγαθού που προσφέρουν. Σκοπός της εργασίας είναι να αποτυπωθεί ο βαθμός της συμβολής των σύγχρονων αυτών ψηφιακών μέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EDUCATIONAL PROGRAMS IN THE CONTEXT OF SCHOOL TRAVEL: COMMUNICATIONS POLICY FOR CULTURAL ORGANIZATIONS AND AWARENESS OF TEACHERS IN PRIMARY EDUCATION. RESEARCH IN SCHOOLS IN THE BIGGEST AREAS OF PIRAEUS. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΚΑΡΡΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργήσει ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα, προκειμένου να έρθει κυρίως το παιδικό κοινό σε επαφή με το πολιτισμό, τις τέχνες και τον αθλητισμό, στο πλαίσιο των καθιερωμένων σχολικών εκδρομών. Κατά συνέπεια ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η επιλογή των εκπαιδευτικών δύσκολη για το τι θα επιλέξουν για την τάξη τους. Οι πολιτιστικοί οργανισμο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Municipal Libraries as Cultural Organizations: The New Face of the Municipal Library of Alexandroupolis and its audience." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
Νομικού, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι Βιβλιοθήκες αποτελούν κομμάτι της ιστορίας του πολιτισμού μας δια μέσω των αιώνων. Συμβάλλουν στην διάδοση και διάσωση των ιδεών και απόψεων της κοινωνίας και γίνονται λίκνο πολιτισμού. Η παρούσα εργασία εστιάζει στο νέο πρόσωπο που απέκτησε η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξανδρούπολης (ΔΒΑ) και στη μετάλλαξη της σε ένα νέο μοντέρνο πολιτισμικό οργανισμό, ο οποίος χαρακτηρίζετε πλέον στολίδι της πόλη...