Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
AstraZeneca
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Medicines promotion in the Greek market. The business case of AstraZeneca pharmaceutical company [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-05-2022 [2022-05-22]
Τσοντάκη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is the investigation of the factors and the types of media that mostly affect consumers choice on nonprescriptive pharmaceutical products, the consumers’ perspectives about nonprescriptive pharmaceutical products advertising and finally, consumers’ opinion about the pharmaceutical company AstraZeneca and the types of means, through which they are meeting this pharm...