Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Arts and Business
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural sponsorship in Britain, France and Greece. The differences in sponsorship models and the role of cultural institutions while attracting and promoting sponsorship. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Μακραντωνάκης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θεσμό της πολιτιστικής χορηγίας, δίνοντας έμφαση στην επιχειρηματική πολιτιστική χορηγία στην Ελλάδα, την Βρετανία και την Γαλλία.
Προκειμένου να κατανοήσουμε πληρέστερα τις επιλογές των ως άνω αναφερομένων κρατών για την χάραξη της σύγχρονης χορηγικής πολιτιστικής πολιτικής τους, είναι φρόνιμο να ανατρέξουμε στους παράγοντες εκείνους που επηρέασαν την εξέλιξη...