Κριτήρια αναζήτησης: Artificial Intelligence (AI), Tourism and Hospitality Industry, Customer Experience, Chatbots
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Artificial Intelligence (AI), Tourism and Hospitality Industry, Customer Experience, Chatbots Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: How Artificial Intelligence can help companies to improve the Customer Experience offered to their end users/customers in tourism industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 7-9-2024 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΑΡΑΜΙΑΔΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Αυτή η μελέτη διερευνά τον αντίκτυπο της Τεχνητής Νοημοσύνης (TN) στη βελτίωση της εμπειριών των χρηστών/ πελατών στον τομέα του τουρισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στα chatbot. Χρησιμοποιώντας αναλύσεις συσχέτισης και παλινδρόμησης, διερευνήσαμε τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των Ελλήνων χρηστών να χρησιμοποιήσουν chatbots στον τουρισμό. Στα αποτελέσματά φαίνονται να υπάρχουν σημαντικές συ...