Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Art Gallery
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital communication in art galleries. Leveraging digital tools to engage audiences in the post COVID-19 era [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2023
ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΨΙΛΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η επιτυχία της ψηφιακής επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, όπως και στις γκαλερί που θα μας απασχολήσουν σε αυτή την έρευνα, εξαρτάται από μια καλά σχεδιασμένη και δομημένη ψηφιακή στρατηγική, καθώς και από τη βέλτιστη χρήση των ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας. Τόσο η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσο και η ορθή ανάλυση των δεδομένων που μπορούν να συλλεχθούν και να αναλυθούν εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
¨ ART ATHINA¨ International Art Fair , in the period of crisis, 2008 until today [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΠΑΝΤΕΛΕΩΝ, ΕΥΔΟΚΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή της τηλεπικοινωνίας και της παγκοσμιοποίησης ο κάθε πολιτιστικός οργανισμός
σε τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο καλείται να είναι επίκαιρος, λειτουργικός, βιώσιμος
και αναπτυξιακός. Πρέπει να εφαρμόζει έναν δυνατό οικονομικό προγραμματισμό ώστε να
αντιμετωπίζει τις αλλαγές και τις γρήγορες εξελίξεις που συμβαίνουν στο εσωτερικό αλλά και
στο εξωτερικό του περιβάλλον.
Την τελευτα...