Κριτήρια αναζήτησης: Arivia
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Arivia Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: HOW DO SHIFTING CONSUMER NEEDS REDEFINE A COMPANY’ S 4P MARKETING STRATEGY AIMING TO GROW FROM NICHE TO MAINSTREAM [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: Παπαϊωάννου, 'Αννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Abstract The global meat and dairy market sector is undergoing a tremendous level of competition and is unprecedently disrupted, due to the growth of the plant-based alternative products which may substitute most of the currently circulating food products. The days that the plant-based foods market was considered a niche market are gone, with constantly increasing consumers seeking these product...