Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Arivia
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
HOW DO SHIFTING CONSUMER NEEDS REDEFINE A COMPANY’ S 4P MARKETING STRATEGY AIMING TO GROW FROM NICHE TO MAINSTREAM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Παπαϊωάννου, 'Αννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Abstract
The global meat and dairy market sector is undergoing a tremendous level of competition and is unprecedently disrupted, due to the growth of the plant-based alternative products which may substitute most of the currently circulating food products.
The days that the plant-based foods market was considered a niche market are gone, with constantly increasing consumers seeking these product...