Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Architectural design
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τα κτήρια των μουσείων ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο μάρκετινγκ στο διεθνές πολιτιστικό πεδίο.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Museum buildings as a means of communication and marketing tool in the international cultural field. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις σημερινές βιομηχανικά ανεπτυγμένες και εύπορες κοινωνίες της «ύστερης νεωτερικότητας» παρατηρείται, κατά τις τελευταίες τρείς δεκαετίες, μία πρωτοφανής και συνεχώς επιταχυνόμενη ανάπτυξη των μουσείων από πλευράς τόσο του μουσείου ως θεσμού όσο και της κτηριακής του υποδομής. Η ποσοτική ανάπτυξη των μουσείων τα έχει μετατρέψει στα πιο περιζήτητα αντικείμενα αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, χρησιμοπο...