Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Advertising clutter
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διαφήμιση Η επίδρασή της στους ανθρώπους και το ελληνικό νομικό πλαίσιο Αθέμιτες πρακτικές, χειραγώγηση και το φαινόμενο του καταιγισμού διαφημίσεων [Ελληνική]
Ημερομηνία:
9-9-2023
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΒΛΑΧΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The subject of this dissertation is advertising and how it affects people as individuals and as a society. It’s interesting to understand what consumers believe about commercials, how they influence their purchasing decisions, and what factors help shape their prevalent attitude, nowadays, when advertisements are highly technologically developed and penetrate in every aspect of our lives. Alongsid...