Κριτήρια αναζήτησης: Advertising Spending
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Advertising Spending Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Το Διαφημιστικό Τοπίο των Μέσων Επικοινωνίας σήμερα. Οι επιπτώσεις από την πρόσφατη πανδημία και οι προοπτικές.” [Ελληνική] Ημερομηνία: 14-5-2023 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The media advertising landscape is the ecosystem in which advertising flourishes. Constantly changing from the forces it is consisted of, is at the same time the field of intense competition between the media for a share of the advertising spending. This tough competition in the glamorous world of advertising has winners and losers not only amongst the media but also at the level of national econo...