Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Advertising Spending
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
“The Media Advertising Landscape today. The effects of the recent pandemic and the perspectives.”
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Το Διαφημιστικό Τοπίο των Μέσων Επικοινωνίας σήμερα. Οι επιπτώσεις από την πρόσφατη πανδημία και οι προοπτικές.” [Ελληνική]
Ημερομηνία:
14-5-2023
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The media advertising landscape is the ecosystem in which advertising flourishes. Constantly changing from the forces it is consisted of, is at the same time the field of intense competition between the media for a share of the advertising spending. This tough competition in the glamorous world of advertising has winners and losers not only amongst the media but also at the level of national econo...