Κριτήρια αναζήτησης: Advertising, Facebook, Consumer Behavior
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Advertising, Facebook, Consumer Behavior Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Effectiveness of Facebook Advertising on Consumer Behavior [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΝΤΟΛΙΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Social media plays a vital role in daily life of everyone. Most people use social media in order to benefit their sociability, others benefit by promoting their business activities through marketing strategies of advertising. The aim of this study is to investigate how advertising in social media affect the behavior of the consumer by studying the effectiveness of the advertisements mostly in th...