Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Accommodations
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τα ψηφιακά μέσα ως εργαλείο μάρκετινγκ σε μικρές ανεξάρτητες ξενοδοχειακές μονάδες [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-09-2017 [2017-09-03]
EVANGELOU, EVANGELOU
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The tourism industry is considered to be one of the most important sources of income for a country's GDP. One of the most important pillars of tourism is the hospitality industry consisting of small, family-owned companies with few or no employees and relatively small investment funds.
The rapid development of technology and digital information created new opportunities and gave the ability to sm...