Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ωφελιμιστικές ανάγκες - utilitarian needs
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
An investigation of tourism destination’s image and personality during an economic recession period: The case of Mykonos island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΖΑΧΑΡΙΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The theoretical approach of Hosany et al (2007) on image and personality of a tourism destination is the theoretical basis for this dissertation. We investigate 12 hypotheses which, for the first time in the bibliography of tourism marketing, include the study of the role of utilitarian and non-utilitarian tourists’ needs, within the context of positioning of a tourism destination during the curre...