Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή προώθηση
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή προώθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Management, organization and digital promotion of cultural activities in the post-Covid era. Comparative analysis of three cultural activities in Greece and Spain. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2021 [2021-09-24] Συγγραφέας: Τσαφίτσα, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού τείνει να πάρει νέες διαστάσεις και μορφή στη σύγχρονη πραγματικότητα έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται από το κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο, έπειτα από τρία χρόνια πανδημίας. Η παρούσα εργασία αποπειράται να μελετήσει τη διαμόρφωση και υλοποίηση της ψηφιακής στρατηγικής στον τομέα του πολιτισμού στη μετά-Covid εποχή, αξιοποιώντας τις ΤΠΕ και με ιδιαίτερο στόχο την ...