Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Digital Strategy for Culture at european and national level. The ability to use collaborative ICT (Information and Communication Technologies) tools in cultural organizations. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κοσμά, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η διαμόρφωση μίας ψηφιακής στρατηγικής για τον πολιτισμό κρίνεται πολύ σημαντική τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και εθνικό επίπεδο. Μέσω της υιοθέτησης μίας ψηφιακής πολιτιστικής στρατηγικής παρέχονται οι απαραίτητες κατευθύνσεις προς τους πολιτιστικούς οργανισμούς καθώς και οι πόροι ώστε οι οργανισμοί να χρησιμοποιούν εργαλεία Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και να προσαρμόζονται στις διαρκ...