Κριτήρια αναζήτησης: χαρακτηριστικά και οφέλη για την πόλη υποδοχής
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: χαρακτηριστικά και οφέλη για την πόλη υποδοχής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A strategic tourism marketing framework for sport mega-events: the case of Athens Classic (authentic) Marathon [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-05-2017 [2017-05-07] Συγγραφέας: Μαρκογιαννάκη, Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να τονίσει τη σπουδαιότητα της διοργάνωσης μεγάλων αθλητικών γεγονότων και ιδιαίτερα των Μαραθωνίων και το ρόλο του Μάρκετινγκ, προκειμένου να προσελκύσει αθλητικούς τουρίστες. Ο τουρισμός είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες του κόσμου και σχετίζεται με κύριους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Στις αρχές του 1980 στην Ευρώπη αρχικά, ξεκίνησε η...