Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
χαρακτηριστικά και οφέλη για την πόλη υποδοχής
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A strategic tourism marketing framework for sport mega-events: the case of Athens Classic (authentic) Marathon [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-05-2017 [2017-05-07]
Μαρκογιαννάκη, Καλλιόπη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να τονίσει τη σπουδαιότητα της διοργάνωσης μεγάλων αθλητικών γεγονότων και ιδιαίτερα των Μαραθωνίων και το ρόλο του Μάρκετινγκ, προκειμένου να προσελκύσει αθλητικούς τουρίστες. Ο τουρισμός είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες του κόσμου και σχετίζεται με κύριους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Στις αρχές του 1980 στην Ευρώπη αρχικά, ξεκίνησε η...