Κριτήρια αναζήτησης: φως και ψυχολογία καταναλωτή
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: φως και ψυχολογία καταναλωτή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptual strategies for retail lighting [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Δημήτρουλα, Άρτεμις Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Ο φωτισμός αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την δημιουργία ενός μοναδικού αγοραστικού περιβάλλοντος το οποίο προσελκύει τον καταναλωτή, συμβάλλει στην προσωπικότητα του καταστήματος, αναδεικνύει την εταιρική εικόνα, και τα προϊόντα. Ο σχεδιασμός φωτισμού ενός καταστήματος είναι ιδιαίτερα απαιτητικός και πολύπλοκος, λόγω της μεταβλητότητας του χώρου και των προϊόντων. Ο σχεδιαστής φωτισμού καλείτ...