Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Consumers intention to use and intention to pay for food and essential necessities with low environmental footprint. Factors influence consumer purchasing decisions. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Ασηκάκη, Ευδοκία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Several studies have explored the correlation that may exist between different variables and green consumption. In this context, it has been confirmed that demographic, personal and social factors influence consumer behavior. A large number of studies examine the intention of consumers to pay more for an environmentally friendly product. But if consumers are genuinely willing to pay more for a gre...