Κριτήρια αναζήτησης: φαρμακευτικό μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: φαρμακευτικό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of advertising on OTC painkillers consumption in the regional unit of Florina: a quantitative study [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Κηπουρού, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Advertising is considered as an integral part of pharmaceutical marketing, especially today in the world of the huge development of OTC drug market. The rapid increase of OTC drug consumption is resulted from the promotion of self-care and the conversion of prescription drugs to over-the-counter drugs (OTC). Self-medication with OTCs has become a global trend aiming to enhance the quality of human...