Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
υβριδικές δράσεις
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication, Events, Use of Digital Media & New Technologies at the Festivals of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-5-2024
ΕΛΕΝΗ ΤΗΝΕΛΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας γίνεται ανάλυση των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι οργανισμοί και ειδικότερα τα φεστιβάλ για να ενημερώνουν το κοινό τους για τις δράσεις τους και την ταυτότητά τους. Επισημαίνονται ο ρόλος και η χρησιμότητα του μάρκετινγκ, το οποίο εντάσσεται στις μεθόδους στρατηγικής τους για την προσέλκυση κοινού.
Στο δεύτερο μέρος γίνεται ανάλυση της...