Κριτήρια αναζήτησης: τουριστικό μάρκετινγκ-tourist marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τουριστικό μάρκετινγκ-tourist marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication strategy of the City of Athens for the Athens Tourism Show as the attraction of visitors [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΑΡΜΕΝΗ, ΑΛΙΚΗ-ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η σπουδαιότητα του τουρισμού στην ανάδειξη μιας πόλης ή μιας περιοχής και η επιδίωξη προσέλκυσης τουριστών αποτελεί σημαντική δραστηριότητα με άμεσο αντίκτυπο στην οικονομική, κοινωνική και ιστορική ανάπτυξη της πόλης. Η ανάδειξη του ζητήματος του τουριστικού σχεδιασμού, του ορισμού του τουριστικού προϊόντος, και την εμπέδωση τουριστικής ταυτότητας μιας πόλης είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την...