Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τουριστικό μάρκετινγκ-tourist marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of the City of Athens for the Athens Tourism Show as the attraction of visitors [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
ΑΡΜΕΝΗ, ΑΛΙΚΗ-ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η σπουδαιότητα του τουρισμού στην ανάδειξη μιας πόλης ή μιας περιοχής και η επιδίωξη προσέλκυσης τουριστών αποτελεί σημαντική δραστηριότητα με άμεσο αντίκτυπο στην οικονομική, κοινωνική και ιστορική ανάπτυξη της πόλης. Η ανάδειξη του ζητήματος του τουριστικού σχεδιασμού, του ορισμού του τουριστικού προϊόντος, και την εμπέδωση τουριστικής ταυτότητας μιας πόλης είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την...