Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τουριστική αγορά
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the factors that shape the consumer behaviour of special tourist groups. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Τατσάκη, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί, την μεγαλύτερη βιομηχανία και παρουσιάζει δυναμική ανάπτυξη με νέες δραστηριότητες, νέους προορισμούς, νέα τεχνολογία, νέες αγορές και ταχείες αλλαγές. Οι τουρίστες που ταξιδεύουν σε όλο τον πλανήτη, προσελκύονται από μία αυξανόμενη ποικιλία υπηρεσιών. Οποιαδήποτε προσπάθεια να οριστεί ο τουρισμός και να περιγραφεί πλήρως το πεδίο εφαρμογής του, πρέπει να εξετάσει τις διάφορε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism market segmentation and alternative forms of tourism: The case of Ancient Corinth [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΔΕΠΑΣΤΑ, ΘΑΛΕΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα αξιοθέατα θεωρούνται πόλος έλξης για έναν προορισμό και η βιβλιογραφία τονίζει την αξία τους στη δημιουργία του συστατικού “τόπος” στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν. Η παρούσα εργασία αποτελεί μελέτη περίπτωσης για την Αρχαία Κόρινθο με ανάλυση της βιβλιογραφίας και εφαρμογή πρωτογενούς έρευνας στους αλλοδαπούς επισκέπτες του χώρου. Μελετώνται οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού δίνοντας έμφαση σ...