Κριτήρια αναζήτησης: συμπερίληψη και διαφορετικότητα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συμπερίληψη και διαφορετικότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Modern Strategic Communication Methods for Audience Development in Modern and Contemporary Art Museums: A Comparative Analysis of the National Museum of Contemporary Art in Athens and Tate Modern [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2025 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης καλούνται σήμερα να αναδιαμορφώσουν την επικοινωνία τους ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες ενός ευρύτερου και πιο ποικιλόμορφου κοινού στην ψηφιακή εποχή. Η παρούσα εργασία εξετάζει τη στρατηγική επικοινωνίας ως καταλύτη για την ανάπτυξη κοινού, με συγκριτικό παράδειγμα το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) στην Αθήνα και το Tate Modern στο Λονδίνο. Η...