Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συμπερίληψη και διαφορετικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern Strategic Communication Methods for Audience Development in Modern and Contemporary Art Museums: A Comparative Analysis of the National Museum of Contemporary Art in Athens and Tate Modern [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2025
ΕΛΕΝΗ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης καλούνται σήμερα να αναδιαμορφώσουν την επικοινωνία τους ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες ενός ευρύτερου και πιο ποικιλόμορφου κοινού στην ψηφιακή εποχή. Η παρούσα εργασία εξετάζει τη στρατηγική επικοινωνίας ως καταλύτη για την ανάπτυξη κοινού, με συγκριτικό παράδειγμα το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) στην Αθήνα και το Tate Modern στο Λονδίνο. Η...