Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΤΣΟΥΡΑΠΟΥΛΗΣ, ΣΠΥΡΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Πάτρα σήμερα είναι μια σύγχρονη πόλη με μεγάλη ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, ενώ το λιμάνι της είναι ένα από τα σημαντικότερα της Ελλάδας και αποτελεί την κύρια πύλη από και προς τη Δυτ. Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος του τουρισμού στην Ελλάδα παρουσιάζει, παρά την οικονομική κρίση, μεγάλη αύξηση. Αντίθετα την ίδια περίοδο η πόλη της Πάτρας, δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει την γενικ...