Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικοί και στόχοι
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικοί και στόχοι Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Identity promotion strategy archaeological museum major ports. Case study: The Archaeological Museum of Piraeus [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Ευαγγελινάρα, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία στην Ελλάδα έχουν ουσιαστικό ρόλο στη διάσωση, διατήρηση και προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και του ιδιαίτερου χαρακτήρα της περιοχής όπου εδράζονται. Στη σύγχρονη κοινωνία ο ρόλος των μουσείων έχει αλλάξει, τα μουσεία γίνονται περισσότερο ανθρωποκεντρικά, επικεντρώνονται στην ικανοποίηση των αναγκών των επισκεπτών. Επομένως, η απαίτηση για σύγχρονες στρατηγικές μάνατζμεντ και μάρ...