Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
στρατηγικοί και στόχοι
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Identity promotion strategy archaeological museum major ports. Case study: The Archaeological Museum of Piraeus [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Ευαγγελινάρα, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία στην Ελλάδα έχουν ουσιαστικό ρόλο στη διάσωση, διατήρηση και προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και του ιδιαίτερου χαρακτήρα της περιοχής όπου εδράζονται. Στη σύγχρονη κοινωνία ο ρόλος των μουσείων έχει αλλάξει, τα μουσεία γίνονται περισσότερο ανθρωποκεντρικά, επικεντρώνονται στην ικανοποίηση των αναγκών των επισκεπτών. Επομένως, η απαίτηση για σύγχρονες στρατηγικές μάνατζμεντ και μάρ...