Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πρωτόκολλο επικοινωνίας NDC
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Το πρωτόκολλο επικοινωνίας NDC της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) ως μέσο μεγιστοποίησης των πελατοκεντρικών πωλήσεων [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-09-2017 [2017-09-03]
Avramaki, Kyriaki
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today’s travellers’ world, virtually anything has a part of personalization. Web shoppers are enjoying accustomed choices based on what they are shopping and data that they share voluntarily. Once shopping through travel agents though, options are limited. However, it’s evident that travellers want more.
Following the airline industry deregulation in 1978, pricing strategies, revenue managemen...