Κριτήρια αναζήτησης: προώθηση promotion
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προώθηση promotion Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the media in promotion of a cultural project. Investigating views of representatives of cultural organizations [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΓΕΡΟΝΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το ρόλο των ΜΜΕ στην προβολή ενός Πολιτιστικού Έργου. Αρχικά στην εργασία γίνεται αναφορά στο ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα Νέα μέσα ενημέρωσης και πραγματοποιείται μια εισαγωγή στην έννοια του πολιτισμού και της πολιτιστικής πολιτικής. Στη συνέχεια, περιγράφεται η σχέση μεταξύ πολιτιστικών οργανισμών και ΜΜΕ και γίνεται αναφορά στην προβολή και προώθηση...